لوله SAW

لوله SAW

SAW Pipe

لوله های SAW به روش فرم دهی سرد در دو تایپ کلی ایجاد شده و پس از به روش زیر پودری درز ایجاد شده جوشکاری می گردد. روش اول S SAW یا روش Spiral بوده که در این روش ورق خام اولیه بصورت مارپیچ رول ده و درز آن جوشکاری می گردد. روش دوم L SAW ورق خام اولیه بصورت استوانه رول شده و درز مستقیم بوجود آمده جوشکاری می گردد. 1- Longitudinal SAW Pipe 2- Spiral SAW Pipe لوله های فوق در متریال ها و سایزهای مختلف تولید گردیده و شامل کاربردهای مختلفی می باشند. – انتقال نفت، گاز طبیعی، آب و انتقال مایعات قابل اشتعال و غیر قابل اشتعال در حد وصیع – ساختارهای فولادی برای ساخت و ساز و سایر اهداف عمومی

SAW به طور معمول در حالت اتوماتیک یا مکانیزه کار می‌کند، با این حال، گان های SAW شبیه به نیمه‌اتوماتیک (دستی) با تغذیه فلوکس فشرده یا گرانیتی موجود هستند. جوشکاری زیر آب (SAW) یکی از فرآیندهای معمول جوشکاری با قوس است. این فرایند به طور معمول برای جوشکاری جایگاه‌های جفت خطی یا افقی محدود است (اگرچه جوشکاری در جایگاه شیار افقی هم با یک ترتیب ویژه برای پشتیبانی از فلوکس انجام شده است). لوله SAW از فولاد ریخته گرم توسط جوش غوطه‌ای اتوماتیک تحت دمای جوّی عادی ساخته شده است. تمام لوله‌ها بر اساس استاندارد API Spec 5L، GB/T9711.1، GB/T9711.2، ASTM A252-89 تولید می‌شوند. این لوله‌‌ها اصولاً در صنعت نفت و گاز برای انتقال مایعات قابل اشتعال و غیرقابل اشتعال و ساخت و ساز فولاد استفاده می‌شوند. SAW به معنی جوش غوطه‌ای است، که می‌توان آن را به LSAW و SSAW تقسیم کرد.

Material
Standard API 5L Gr. X42/X46/X52/X56/X60/X65/X70/X80 PSL-1/PSL-2
Sch. 0.3 mm-22mm
Size 6mm- 610mm(1/16“-24”)
Surface coating Lightly oiled, Hot dip galvanized, Electro galvanized, Black, Bare, Varnish coating/Anti rust oil, Protective Coatings (Coal Tar Epoxy,Fusion Bond Epoxy, 3-layers PE)
Type Submerged arc welding (SAW)
پیمایش به بالا